Ми продовжуємо знайомити читачів з найкращими портфоліо дизайнерів. Сьогодні чергова порція натхнення, лише для вас.
Погляньте на ці надихаючі приклади портфоліо, зроблені за допомогою онлайн–інструментів, як для окремих дизайнерів, так і для дизайнерських агентств. Вони допоможуть визначити правильний напрямок для ваших власних портфоліо.
PAUL CURRAH
Дизайн портфоліо Paul Currah створене в стилі чисто і просто.
Paul Currah – відзначений нагородами багатопрофільний дизайнер, забезпечує креативні, інноваційні та привабливі вирішення проблем комунікації через бренд, принти, навколишнє середовище і технології. Його портфоліо – просте і чисте, з випадаючими фото кожного проекту, що демонструє різні аспекти креативного процесу.
TEACAKE
Teacake є типово британською, винахідливою і добросовісною дизайн–студією. Її онлайн-портфоліо миттєво ловить вашу увагу своїм жовтим фоном і великими зображеннями. Переміщуючись по сайту, ви бачите сильне і різноманітне портфоліо робіт.
SMART!
У онлайн–портфоліо Smart! проста структура.
Smart! – це багатопрофільна команда професіоналів в графічному дизайні, комунікації і інформаційних технологіях, у якої є два офіси в Буенос–Айресі і Перу.
У їх онлайн-портфоліо проста структура з сірими кольорами, які набувають колір при наведенні курсору на кожен проект. Зверніть увагу, що вибрані фотографії з кожного проекту представлені у вигляді горизонтальної лінії.
OLLY GIBBS
Онлайн–портфоліо Оллі Гіббса відображає увагу до деталей.
Багатопрофільний дизайнер та ілюстратор з Лондона Оллі працював з такими, як Warner Bros, Muse, The Salvation Army. Увага до деталей в його портфоліо дійсно виділяє його з натовпу.
Відчуття забави відразу ж демонструє індивідуальність Оллі, в той час, як шрифти і планування роблять його роботу естетичною. Особливо зверніть увагу на розділ «Про».
POLLEN
Онлайн–портфоліо Pollen гарно структуроване і нагадує редакторський макет.
Pollen – стратеги і новатори, так само, як і дизайнери. Вони розробили формат, який дозволяє їм працювати в тісному контакті з клієнтами як з творчими партнерами, залучати цільову аудиторію і управляти результатами. Зверніть увагу на мінімалістичний нижній колонтитул.
далі буде ….